Syndicat Gourmet a obținut cel mai scor din Sibiu, cu 12 puncte și 1 bonetă, în ghidul Gault&Millau România 2018.

În cadrul unei gale care a avut loc luni seară, a fost lansat ghidul Gault&Millau România 2018, cu 141 de restaurante şi localuri POP din 6 oraşe (Braşov Bucureşti, Cluj, Oradea, Sibiu, Timişoara). În premieră, restaurantele din România au primit note şi bonete, iar clasamentul astfel rezultat le conectează şi le face vizibile în gastronomia internaţională.

8 restaurante din Sibiu sunt incluse în această ediție a ghidului. Syndicat Gourmet este pe primul loc în clasamentul restaurantelor din Sibiu, cu 12 puncte și o bonetă. Ioan Bebeșelea, bucătar-șef Syndicat Gourmet, a fost nominalizat la categoria “Terroir | Colaborare cu producătorii locali”. Urmează Max și Old Lisbon (cu 11,5 puncte și 1 bonetă fiecare), Benjamin Steakhouse și La Pasaj Resto&Pizzerie (10,5 puncte fiecare), Hermania, Hochmeister, Kulinarium (10 puncte fiecare).

La secțiunea POP au fost selecționate două localuri: Cafe Wien și Pardon Café.

„Această primă ediţie a ghidului Gault&Millau în România este o reflectare a ceea ce suntem şi a ceea ce ne propunem să facem în România – parteneri pentru bucătari. Vrem să-i descoperim, să le recunoaştem meritele şi să-i sprijinim să se dezvolte. Evaluarea restaurantelor s-a facut cu responsabilitate şi respect faţă de eforturile şi pasiunea oamenilor care lucrează în această industrie. Notarea restaurantelor a luat în calcul calitatea ingredientelor, tehnicile utilizate şi propunerea chefului, viziunea acestuia asupra meniului. Am fost inspiraţi la fiecare pas făcut de spiritul fondatorilor, jurnaliştii Christian Millau şi Henri Gault, de simţul lor exact, curios, constructiv, iar lansarea ghidului este doar primul dintre proiectele pe care le vom iniția în acest an”, au declarat Raluca Hriţcu şi Ştefan Mortici, co-CEOs Gault&Millau România.

Raluca HRIȚCU și Ștefan MORTICI, co-CEO Gault&Millau România

 

Gault&Millau este primul ghid internațional gastronomic care intră pe piața românească. Ghidul a fost publicat mai întâi în Franța, acum 50 de ani, de către doi jurnaliști pasionați – Henri Gault și Christian Millau – și s-a făcut cunoscut prin susținerea reprezentanților noii bucătării franceze precum Paul Bocuse sau frații TroisGros. În timp, ghidul a cunoscut un succes internațional, Gault&Millau fiind acum prezent în peste 30 de țări și 6 continente.

Spune-ți părerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*