Ediția a 8-a a Târgului de Crăciun din Sibiu va debuta în 21 noiembrie, cu un show exploziv marca Ștefan Bănică, în Piața Mare.

Localnicii și turiștii vor găsi în cele 65 de căsuțe expozanți din întreaga țară, cu produse atent selecționate, iar copiii pot participa la mai multe ateliere tematice desfășurate în Atelierul lui Moș Crăciun. De asemenea, noi suprize și atracții sunt planificate și vor fi dezvăluite pe parcurs ce se apropie inaugurarea evenimentului. Toate acestea se vor întâmpla în cadrul deja tradiţionalului Târg de Crăciun de la Sibiu.

Târgul de Crăciun din Sibiu a ajuns la ediția a opta | foto: Silvana Armat

Târgul de Crăciun din Sibiu a ajuns la ediția a opta | foto: Silvana Armat

Weekend-uri tematice

Programul cultural al evenimentului este structurat în cinci weekend-uri tematice, debutând cu show-ul exploziv care va da strălucire maximă primului weekend, weekend-ul Auriu, susținut de Ștefan Banică. „Crăciun Rock’n Roll” va avea loc vineri, 21 noiembrie, de la ora 19.00, pe scena din Piața Mare.

 Teme noi la Atelierul lui Moș Crăciun

O atracție de mare succes, Atelierul lui Moș Crăciun a fost vizitat anul trecut de peste 3.000 de copii. Anul acesta este pregătit pentru a găzdui și mai mulți copii, care vor putea alege să devină mici brutari, să își prepare singuri biscuiții de Crăciun, să își creeze proprile podoabe pentru decorarea bradului în stil „Pixel Art” sau să învețe tehnica prin care se fac lumânari. Copiii sunt așteptați fară programare în weekend sau cadrele didactice pot înscrie clasa sau grupa în timpul săptămânii, făcând o rezervare online pe www.targuldecraciun.ro.

Expozanți pe sprânceană

Delicatese de sezon precum vinul fiert, ceaiuri aromate, castane prăjite sau prăjituri, dar și accesorii călduroase sau decorațiuni și ornamente de Crăciun. An de an, oferta de produse se îmbogățește și se înnoiește, oferind astfel vizitatorilor ocazia de a găsi noi cadouri pentru cei dragi sau de a încerca gusturi inedite la standurile cu specialități culinare. Întrucât înscrierile s-au făcut în luna mai, s-a putut face o bună selecție a expozanților care și-au exprimat dorința de a participa la Târgul de Crăciun din Sibiu. Pentru cele 65 de căsuțe din lemn amplasate în Piața Mare au fost aleși cei cu produse cu adevărat deosebite.

Brand național

Proiectul cultural care îmbină toate atracțiile din perioada Târgului de Crăciun se numește „Colors of Christmas“ și este organizat de Asociația Events for Tourism în parteneriat cu A1 Events și municipalitatea sibiană, inclus pe Agenda Culturală a municipiului Sibiu și cofinanțat de Consiliul Local prin Primăria municipiului Sibiu. Deschis pentru prima dată în anul 2007, când Sibiul a deținut titulatura de Capitală Culturală Europeană, Târgul de Crăciun a ajuns cunoscut la nivelul întregii țări pentru amploarea și tradiția sa.

Lasă un răspuns