#MySibiu promovează, oficial, România

Autoritatea Națională pentru Turism a oferit Asociației pentru Înfrumusețarea Orașului Sibiu (AIOS) dreptul de a utiliza marca combinată “Romania explore the Carpathian Garden” și “Romania explorați Grădina Carpaților” pentru proiectul #MySibiu al asociației.

#MySibiu este implementat încă din anul 2010 de către bloggerii sibieni Tudor Şt. Popa (www.CeMerita.ro) şi Răzvan Pop (www.razvanpop.ro) în colaborare cu Cezar Dumitru (www.imperatortravel.ro). Din 2014, orice blogger sau jurnalist online ce doreşte să viziteze oraşul Sibiu poate să trimită o aplicaţie pe site-ul proiectului www.mySibiu.eu, aceştia primind, în schimbul promovării online a oraşului, diverse facilităţi precum reduceri sau gratuităţi la cazare şi masă dar şi ghidaj gratuit ori acces în muzee.

Peste 90 de bloggeri au scris până acum despre Sibiu

Chiar în momentul de față, prin intermediul proiectului #MySibiu, orașul găzduiește o bloggeriță de travel care va scrie și promova Sibiul în articolele sale. Marysia Maciocha e născută și crescută în Polonia şi scrie despre destinaţii turistice pe blogul www.mytarvelaffairs.com. Aceasta a studiat dreptul și designul vestimentar şi și-a început experiența călătoriilor în anul 2008 prin vizitarea țărilor asiatice Tailanda, Cambodgia și Laos. Pentru ea, a călători înseamnă schimbare permanentă, amintiri de neuitat, posibilitatea de a învăța și a se dezvolta interior. Până acum, călătoriile au purtat-o pe Marysia prin țări ale continentului african, celui asiatic, Europei, Orientului Mijlociu și Americii de Nord. Maryia e cunoscută pe plan internațional prin interviurile date pentru reviste şi televiziuni importante precum şi pentru articolele scrise pe diverse site-uri de turism.

Mii de vizitatori, milioane de cititori

În perioada 2011-2015, prin proiectul #MySibiu au ajuns la Sibiu peste 90 de bloggeri care au scris mai mult de 300 de articole în 4 limbi, cu peste 2.000.000 de cititori. S-au realizat şi distribuit online peste 4.000 de fotografii iar clipurile video realizate la Sibiu şi încărcate pe YouTube au avut peste 120.000 de vizualizări.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*