Nu e banc! Mulți ardeleni au rămas în gări, după ce şi-au cumpărat bilete în vagoane care nu există

Sute de ardeleni au reclamat operatorul de stat şi pe cei privaţi de pe calea ferată, la Protecţia Consumatorilor, după ce au rămas în gări, deşi aveau bilete, dar în vagoane care nu existau, a declarat, vineri, comisarul-şef al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor din Regiunea Centru, Claudiu Susanu. 

Întrebat dacă au fost făcute sesizări din partea călătorilor privind transportul pe calea ferată, Claudiu Susanu a spus: „Foarte multe în ultima vreme. (…) În special în preajma minivacanţei care a avut loc. Au existat nemulţumiri că s-au vândut mai multe bilete, decât locuri. că a fost un vagon lipsă de la un tren, adică oamenilor li s-a vândut bilet într-un vagon care nu exista la garnitura respectivă. (…) chestiuni care au dus la numeroase sesizări din partea consumatorilor. (…) Au fost aplicate amenzi de zeci de mii de lei în anumite judeţe din Regiunea Centru. (…) În anumite gări, conductorul a spus că nu mai permite accesul, pentru că a fost depăşit numărul maxim admis şi oamenii, unii dintre ei, nu au mai putut să călătorească. Au fost cele două variante: ori au stat în picioare şi au călătorit mult mai mulţi într-un vagon, ori nu au mai urcat.”

Ardelenii care nu au mai putut călători cu trenul, deşi au avut bilete şi au reclamat asta la Protecţia Consumatorilor, îşi primesc banii înapoi. „Absolut în toate aceste situaţii care le cercetăm şi care nu s-au rezolvat, îi obligăm la restituirea sumei şi se aplică o sancţiune în funcţie de situaţie”, a mai spus Susanu.

Participă la discuție!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

WhatsApp chat