O companie de telecomunicații subvenționează zece locuri pentru viitorii studenți la Marketing de la Facultatea de Științe Economice din Sibiu

În anul universitar 2018-2019, KeepCalling, compania internațională de telecomunicații cu sediul central în Sibiu, continuă parteneriatul cu Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu, prin susținerea unei noi generații de studenți ai specializării Marketing care sunt admiși pe locurile cu taxă.

În al patrulea an de parteneriat cu ULBS, KeepCalling finanțează integral 10 dintre cele 15 locuri cu taxă. De asemenea, KeepCalling va continua să finanțeze și să acopere taxa de școlarizare pentru studenții din anii II si III care obțin media generală anuală peste 8, au anunțat reprezentanții Universității sibiene.

Înscrierile pentru admitere în anul universitar 2018-2019 încep de miercuri, 11 iulie, la sediul Facultății de Științe Economice de pe Calea Dumbrăvii, nr. 17.

Încă din 2015, programul „KeepCalling te susține la început de carieră” a desemnat parteneriatul între compania KeepCalling și Facultatea de Științe Economice a Universității Lucian Blaga din Sibiu. În 2015, KeepCalling a finanțat taxa de școlarizare pentru 30 de studenți, în 2016, pentru 23 de studenți, iar în 2017, pentru 15 de studenți care au fost admiși pe locurile cu plată la specializarea Marketing.

Pe parcursul acestor trei ani, pe lângă subvenționarea taxei de școlarizare, parteneriatul dintre KeepCalling și Facultatea de Științe Economice a fost extins pentru a cuprinde diferite dezbateri, prezentări și workshop-uri cu studenții, astfel încât aceștia să se familiarizeze cu practicile marketingului online, dar și multiple instrumente de dezvoltare și monitorizare ale campaniilor de publicitate online. Prin aceste oportunități oferite de KeepCalling, studenții au beneficiat de noi competențe și abilități care îi vor ajuta să se integreze mai bine pe piața muncii.

De asemenea, în anul II de studiu, studenții au sprijinul KeepCalling în cadrul practicii profesionale privind alocarea unor bugete de marketing pentru diferite campanii publicitare online și sesiuni de mentorat cu reprezentanții companiei. În anul universitar 2016-2017, studenții au avut oportunitatea să promoveze turismul local în mediul online, respectiv evenimentele Șezătoarea de la Avrig, Ziua Fotografierii Naturii de la Săliște și Servus Transilvania Fest. Apoi, în anul universitar 2017-2018, KeepCalling a sprijinit studenții în dezvoltarea unor noi parteneriate și promovarea unor organizații non-profit locale, respectiv Crucea Roșie Sibiu, We Help, ALEG și Animal Life.

KeepCalling este o companie de telecomunicații, înregistrată în SUA, ce activează pe piața internațională de telefonie din anul 2002. Compania are sediul central în Sibiu încă din anul 2003 și birouri în Bolivia și Atlanta, SUA.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*