Serviciul de Evidență a Persoanelor prelungește programul la ghișee, pentru ca sibienii să aibă buletine valabile înainte de alegeri

În contextul alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților care vor avea loc în data de 11 decembrie 2016, cu scopul de a permite cât mai multor sibieni să obțină o carte de identitate valabilă pentru a-și putea exprima dreptul de vot, Serviciul de Evidența Persoanelor Sibiu își adaptează programul și scurtează termenele de emitere a cărților de identitate.

Sibienii care locuiesc în municipiul Sibiu și comunele Cristian, Gura Râului, Marpod, Poplaca, Rășinari, Roșia, Șura Mare, Șelimbăr și Vurpăr vor putea să obțină mai repede cărțile de identitate pentru că Serviciul de Evidență a Persoanelor reduce în această perioadă premergătoare alegerilor termenele de emitere a noului act de identitate de la 10 zile lucrătoare la 5 zile lucrătoare. Cererile cetățenilor cu drept de vot vor fi soluționate cu prioritate în această perioadă pentru a le permite să își exercite acest drept.

Program prelungit

Programul de lucru va fi extins atât pentru preluarea cererilor de emitere a noilor cărți de identitate cât și pentru emiterea efectivă a acestor documente. Funcționarii acestui serviciu vor sta la dispoziția publicului și în preziua alegerilor și chiar și în ziua alegerilor:

  • Sâmbătă, 10.12.2016 –  între orele 8-16
  • Duminică, 11.12.2016 – între orele 7-21

Programul obișnuit de lucru cu publicul: de  luni – joi între orele 8.30 – 13 și între orele 14 – 16.30, miercurea între orele 8.30 – 13 și între orele 14 – 18.30, iar vinerea între orele 8.30-13.

Acte necesare

Actele necesare se regăsesc la avizierele de la sediul Primăriei Sibiu de pe bdul Victoriei, în pasajul subteran de lângă magazinul „Dumbrava” precum și pe site-ul oficial al Primăriei Municipiului Sibiu, www.sibiu.ro, în meniul „Acte necesare pe categorii” – „Evidența Persoanelor”. În ziua dinaintea alegerilor  și în ziua alegerilor, când ghișeele Serviciului de Evidență a Persoanelor funcționează în program prelungit, iar ghișeele Direcției Fiscale sunt închise, încasarea taxei extrajudiciare de timbru și a celei de eliberare a actelor de identitate se va realiza de către personalul de la ghișeele Evidenței Persoanelor

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*