În aceste zile, Sibiul este promovat la două târguri de turism importante din Europa, care atrag împreună un număr de turiști comparabil cu populația județului nostru.

Cei care vor vizita standurile Sibiului vor avea la dispoziție toate informațiile necesare pentru a vizita în viitor orașul de pe malurile Cibinului. Aceștia vor putea obține informații mai exacte despre gastronomia locală, în condițiile în care județul Sibiu va fi Regiune Gastronomică Europeană.

 

Sibiul continuă promovarea ofertei turistice a orașului. Echipele municipalității participă la două târguri de turism importante din străinătate. În perioada 11-14 ianuarie, orașul este promovat la Târgul de Turism de la Viena. Peste 1.000 de materiale promoționale vor fi oferite publicului interesat, târgul din capitala austriacă înregistrând la ediția precedentă peste 150.000 de vizitatori. Printre materiale se numără broșura de prezentare a orașului – „Sibiu, tânăr din 1191“, actualizată anul trecut, aceasta conținând informații despre obiective turistice, evenimentele culturale de tradiție, dar și o listă cu unități de cazare și masă. De asemenea, o variantă actualizată a hărții orașului va fi distribuită la desk-ul Sibiului, pe aceasta fiind marcate principalele obiective turistice și oferind sugestii pentru vizitarea orașului.

În perioada 13-21 ianuarie, Sibiul va fi prezent și la Târgul de Turism de la Stuttgart. Delegația Primăriei va oferi peste 2.000 de materiale promoționale și va răspunde întrebărilor celor interesați de o vacanță în Sibiu. Cu o durată de nouă zile, târgul atrage sute de expozanți și peste 200.000 de vizitatori în fiecare an.

Accent pe Regiunea Gastronomică

Un accent deosebit va fi pus în promovare pe cel mai nou proiect al regiunii Sibiu – Regiune Gastronomică Europeană 2019. Publicul va primi informații despre evenimentele care se pregătesc deja în Sibiu pentru anul 2019.

Aplicație, site și Instagram

De asemenea, va fi promovată și aplicația Sibiu City App, un ghid turistic pentru cei care ajung în orașul nostru, dar și o sursă de informare actualizată cu privire la atracțiile orașului pentru cei care planifică o vacanță aici.

Primăria Sibiu continuă să depună eforturi pentru promovarea turistică a orașului, atât prin instrumentele electronice, dar și prin cofinanțarea evenimentelor orașului care atrag turiștii în oraș. Pe lângă aplicația pentru mobil, municipalitatea actualizează site-ul www.turism.sibiu.ro cu informații și evenimente, dar a creat și un cont de Instagram (sibiu.hermannstadt), un instrument prin care orașul este promovat cu ajutorul fotografiilor.


Cosmin PAL

Spune-ți părerea!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*