Spații noi pentru evenimente în centrul Sibiului

Habermann Markt, ce va fi inaugurată la jumătatea lunii iunie, urmărește să revitalizeze situl unde, în a doua jumătate a secolului XIX, funcționa fosta Berărie Habermann. Valoarea estimată a investiției, în amenajarea și pregătirea spațiului, se ridică la peste două milioane de euro.

Dezvoltatorul imobiliar “Euro Imob International” pune la dispoziția operatorilor culturali și sportivi incluși pe agendele culturale și sportive ale orașului, respectiv județului Sibiu, și nu numai, din această vară, un spațiu de aproximativ 1.300 metri pătrați, în care să organizeze diferite evenimente destinate publicului larg.

Operatorii culturali / sportivi din județ și nu numai, vor avea la dispoziție, din această vară, un spațiu alternativ pentru organizarea evenimentelor outdoor, situat în zona 0 a orașului. Spațiul face parte dintr-un proiect mai mare al dezvoltatorului, care se desfășoară pe o suprafață de 7.645 metri pătrați și cuprinde 57 de căsuțe modulare, inspirate din arhitectura nordică, în care vor funcționa restaurante, cafenele, magazine, magazine cu delicatese și multe altele, dar și furnizori de servicii.

Habermann Markt, ce va fi inaugurată la jumătatea lunii iunie, este situată pe strada Berăriei numărul 4/ Radu Stanca 1, în zona ultracentrală a Sibiului, fiind situată în imediata apropiere a Teatrului Național Radu Stanca.

Spații comerciale și zone pietonale

În cadrul amplasamentului au fost prevăzute zone generoase pietonale, cu mobilier urban pentru relaxare, care vor putea găzdui, periodic, spectacole, concerte, târguri sau evenimente sportive.În total, operatorii vor avea la dispoziție o suprafață de aproximativ 1.300 metri pătrați (70 x 18.57mp). În plus, vor beneficia de o serie de facilități puse la dispoziție: o scenă demontabilă de 10 x 8 m, panouri led (4x3m), rețea wireless, multiple zone de racordare la curent trifazic și promovare prin intermediul platformei proprii de comunicare.

Hub cultural

“Ne dorim o zonă vie și efervescentă, un punct de referință pentru cumpărături de calitate și, în același timp, un spațiu de întâlnire și socializare, în perimetrul ultracentral al orașului. Aici vor funcționa restaurante și cafenele, magazine, magazine cu produse locale și de calitate, dar esența este dată de evenimentele care vor anima Habermann Markt. Modelul nostru se regăsește în alte mari orașe europene, în care piețele de acest tip sunt puncte importante de susținere ale economiei și culturii gastronomice locale dar, în același timp, au rolul de a educa și de a inspira vizitatorii. Ne-am propus să construim un hub cultural, care să apropie oamenii, să atragă turiști și să îmbogățească, în final, comunitatea”, a declarat Viorel Horja, Manager General Euro Imob International.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*