UNTOLD – primul brand ambasador al turismului românesc

Ministrul Turismului, sibianul Bogdan Trif, a înmânat, ieri, reprezentanților UNTOLD, diploma de recunoaștere a meritelor deosebite pentru promovarea imaginii României.

“Mă bucur că am avut ocazia să îi numesc eu, în calitate de ministru al Turismului, ambasadori ai turismului românesc, şi totodată, chiar dacă sunt convins că-şi vor face treaba, îmi doresc să-i resposabilizez şi să le spun că de acum vor avea o misiune în plus: promovarea turismului şi a imaginii României. Sunt convins că am ales cei mai potriviţi şi mai reprezentativi parteneri şi chiar mă bucur că au acceptat să primească noua învestitură. Am spus că am încredere în această echipă pentru că, în cazul acestor oameni, faptele vorbesc. Sunt 4 ani de când Untold-ul adună sute de mii de oameni într-unul dintre cele mai mari oraşe din România, iar organizarea festivalului Neversea duce tradiţia mai departe la malul mării”, a declarat Bogdan Trif.

„Suntem onorați să primim această importantă distincție de ambasador al turismului românesc, din partea Ministerului Turismului, și vă asigurăm că vom continua să ne implicăm și să dezvoltăm modalități de promovare a României, așa cum am făcut-o încă de la prima ediție a festivalului Untold. Mulțumim echipei din minister care a fost alături de noi în acest an, făcând posibile eforturile comune de promovare a turismului românesc peste hotare”, spune Bogdan Buta, director general Untold.

Ministrul Trif,  împreună cu Bogdan Buta, director general Untold, și Eduard Chereji, directorul de comunicare şi marketing Untold şi Neversea, au semnat parteneriatul „România, all inclusive”, care vine în întâmpinarea tuturor celor care îşi vor achiziţiona brăţări de acces la cele două festivaluri, Untold şi Neversea. „Campania «România All Inclusive» este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porțile către turiștii străini care vin la festivalurile noastre și pe care să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în țară pentru a descoperi frumusețile pe care le avem. Nu în ultimul rând, ar trebui să fie și o campanie care să ne facă pe noi, românii, mândri de țara noastră!”, a explicat Chereji.

Parteneriatul “România All Inclusive” presupune ca, pe baza aceloraşi brătări de acces, cei care doresc să viziteze anumite obiective din România să beneficieze fie de gratuităţi, fie de reduceri la multe dintre locurile de interes turistic din ţară. Lista obiectivelor turistice urmează să fie publică pe site-ul Ministerului Turismului şi pe pagina de Facebook a acestuia.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*