A fost reluată activitatea de relații cu publicul la sediul Apă Canal Sibiu SA

Apă Canal Sibiu S.A. anunță clienții că a fost reluată activitatea de relații cu publicul la sediul central din Sibiu, strada Eschil nr. 6.

Accesul clienților este permis în unitate numai pe la poarta 1 (acces dinspre strada Lungă), cu respectarea normelor de protecție sanitară: măsurarea temperaturii, dezinfectarea tălpilor pantofilor, dezinfectarea mâinilor, purtarea măștii și respectarea unei distanțe minime de 1,5 m între persoane.
Accesul clienților / vizitatorilor se va face,în limita a 4 persoane simultan, pentru efectuarea următoarelor operațiuni:

– La Registratura societății pentru înregistrarea de acte/documente/petiții/documentații tehnice;
– La Biroul Contracte pentru depunerea actelor necesare încheierii contractelor de furnizare/ prestare a serviciului de alimentare cu apă și de canalizare;
– la Casieria societății pentru efectuarea plăților serviciilor furnizate, cu numerar sau card bancar.

Programul de acces la Registratură, Casierie și Biroul Contracte este următorul:

Luni – Joi: 07,30 – 12,00;
12,30 – 15,00;
Vineri: 07,30 – 12,30.

Notă: în intervalul 12,00 – 12,30, de luni până joi, este închis pentru dezinfectarea și aerisirea spațiilor din Zona Clienți.

Reguli de conduită obligatorii pentru vizitatori:

1. Accesul persoanelor/clienților este permis numai în spatiul organizat de către societate: Sediu administrativ central – Poarta 1, hol cu acces la Registratură, Casierie, Birou Contracte;
2. Clienții vor intra în societate doar după dezinfectarea tălpilor pantofilor pe covorul clorinat disponibil la intrare, dezinfectarea mâinilor și termometrizare;
3. Persoanele vor purta obligatoriu mască de protecție pe toată durata prezenței lor în societate;
4. Este interzis accesul persoanelor fără mască de protecție în societate.
5. Nerespectarea de catre persoanele fizice a măsurii se sancționează cu amendă cuprinsă între 500 – 2.500 lei, conform art. 65, lit. h, art. 66 lit. a și art. 69 alin (1) din Legea 55/2020;
6. Persoanele/clienții cu o temperatură mai mare de 37,3° C sau cu simptome evidente de viroză respiratorie (tuse, strănut, rinoree) nu vor fi acceptate în societate;
7. Clienții vor respecta întotdeauna distanța minimă de 1,5 – 2 metri între persoane, atât la intrare, cât și în alte încăperi sau holuri;
8. Numărul acceptat este de maxim 4 persoane în hol, număr stabilit funcție de suprafața disponibilă, astfel încât să se poată respecta distanța minimă, conform indicațiilor personalului desemnat; în fiecare dintre birourile unde se asigură servicii pentru clienți va intra o singură persoană;
9. Vor fi interzise cozile clasice, vizitatorii intrând pe rând în societate, conform indicațiilor personalului;
10. Clientii vor folosi doar propriile obiecte și nu vor împrumuta sau face schimb de diverse obiecte cu alte persoane (pixuri, coli de hârtie, mape etc);
11. Dacă vizitatorii sunt nevoiți să folosească un instrument de scris din incintă, dezinfectarea mâinilor este obligatorie înainte și după.

Plata facturilor se poate realiza și online, utilizând Contul Client, accesibil din site-ul societății www.apacansb.ro. Pentru crearea contului sunt necesare: o adresa de e-mail validă și o factură. Pe factură se găsesc informațiile necesare creării contului – cod de abonat și numărul facturii. În urma creării contului, se primește un link de activare pe mail (de verificat și fișierul Spam) ce trebuie accesat. În acest mod se face validarea și se poate accesa contul de client. Contul client permite vizualizarea și achitarea facturilor emise, se pot urmări plățile efectuate sau evoluția consumului individual.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*