Apă Canal SA Sibiu adoptă măsuri speciale cu privire la activitatea cu publicul, generate de riscul contaminării cu COVID 19

Începând de mâine, registratura, contractarea și casieria de la sediul central, str. Eschil nr. 6, vor fi închise.

De asemenea, accesul publicului în sediul societății va fi complet restricționat. Activitatea de citiri contoare pentru consumatorii casnici va fi și ea sistată.

Plata facturilor

  • În continuare, casieriile din Sibiu – str. Brukenthal nr. 2, Avrig – str. Horea nr. 20 și din Săliște – str. Băii nr. 1, rămân deschise, accesul publicului fiind limitat. Practic, o singură persoană va intra în incintă, iar după ce aceasta va achita la ghișeu, următoarea persoană va putea intra în casierie. Menționăm că la dispoziția clienților se vor afla substanțe de dezinfecție a mâinilor. Recomandăm ca plata facturilor să fie efectuată cu cardul;
  • Facturile pot fi achitate on-line, pe pagina societății, accesând apacansb.ro, Secțiunea Cont Client. Pentru crearea Contului Client pe portalul societății sunt necesare o adresa de e-mail validă și o factură pe care se regăsesc codul de abonat și numărul facturii. În urma creării contului, se primește un link de activare pe adresa de e-mail furnizată(de verificat și fișierul Spam), ce trebuie accesat. În acest mod se face validarea și, ulterior, se poate intra în Contul de Client. Acesta permite vizualizarea facturilor emise, istoricul plăților efectuate, se pot face noi plăți și comunica citirile apometrelor;
  • Plăți mai pot fi efectuate prin transfer bancar, internet banking oferit de BRD, Banca Transilvania și BCR, oficiile Poștei Române, operatorii PayPoint și Centrul de plăți Un-doi.

 

Citirea contoarelor

  • Apă Canal Sibiu SA va citi, prin angajații săi, apometrele asociaților de proprietari, persoanelor juridice precum și la branșamentele dotate cu contoare ce permit telecitirea;
  • Consumatorii casnici pot transmite indexul contoarelor astfel: prin Contul Client de pe portalul societății, prin e-mail citcont@apacansb.ro sau telefonic la 0269.222.916, int. 130, 134, 169, 179 sau 0269.218.605;
  • In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat, automat, în baza mediei consumurilor anterioare.

 

Încheierea contractelor de furnizare

  • Cetățenii pot solicita încheierea de contracte de furnizare apelând la mijloace de comunicare electronice. Pe pagina de internet a societății apacansb.ro, în secțiunea Clienți / Documente, sunt postate formularele necesare;
  • Documentele vor fi transmise prin e-mail contracte@apacansb.ro ;
  • Relații pot fi obținute telefonic la 0269.222.916, int. 183, 185 și 0269. 218.617.

 

Emiterea avizelor tehnice

  • Documentațiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, de amplasament sau a consultațiilor tehnice vor fi transmise prin e-mail avizetehnic@apacansb.ro;
  • Formularul de cerere este disponibil pe apacansb.ro, secțiunea Clienți / Documente;
  • Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin transfer bancar. Formatul original al avizelor vor putea fi ridicate de la Registratura societății după reluarea activității acesteia;
  • Relații pot fi obținute telefonic la 0269.222.916, int. 132, 133.

Transmiterea de petiții, comenzi servicii

  • În cazul în care doriți să vă adresați societății, cu diferite probleme ce țin de relația contractuală, o puteți face prin e-mail office@apacansb.ro sau fax 0269.223.468;
  • De asemenea, puteți apela telefonic 0269.222.916, 0372.746.960, 0372.274.965 , de unde, în funcție de tipul solicitării, veți fi redirecționați spre compartimentele de specialitate;
  • Comunicarea în scris, prin intermediul Poștei Române sau a firmelor de curierat este posibilă sub rezerva funcționării acestor servicii.

Semnalarea de avarii

  • Pentru a transmite eventualele situații de disfuncționalități ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, abonații sunt rugați să sune la Dispecerat, tel. 0269.222.777, Telverde 08008.202.202;
  • Dispeceratul poate fi contactat și prin e-mail dispecerat@apacansb.ro.

Apă Canal Sibiu SA a întreprins toată măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile și de canalizare să nu aibă de suferit din cauza coronavirusului.

Toate stațiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale și substanțe utilizate în procesele de potabilizare. Personalul este instruit pentru situațiile  excepționale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului.

Consumul apei de la robinete este sigur, virusul COVID 19 nefiind detectat în apa potabilă.

Calitatea apei furnizate este strict monitorizată în laboratoarele proprii, în baza unui program stabilit în comun cu Direcția de Sănătate Publică Sibiu, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societății, www.apacansb.ro.

            Stocuri de substanța și echipamente de rezervă au fost făcute și la stațiile de epurare, astfel încât calitatea apei deversate să respecte condițiile de mediu.

             ”Cetățenii pot fi liniștiți în privința calității și continuității alimentării cu apă potabilă și a canalizării. Suntem pregătiți cu echipe, utilaje și materiale să facem ca lucrurile să funcționeze normal în întreaga arie de operare pentru ca  fiecare abonat să aibă în permanență apă la robinet ”, a declarat directorul general al societății, ing. Vasile Maier.

În perioada următoare nu vor fi executate debranșări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepție făcând situațiile neprevăzute, generate de avarii.

Apă Canal Sibiu SA  asigură servicii de alimentare cu apă și canalizare pentru peste 280.000 de locuitori din județele Sibiu și Brașov.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*