Care sunt actele prelungite automat în perioada stării de urgență

Mai multe tipuri de documente emise de Primăria Sibiu sau  de către serviciile publice din subordinea Consiliului Local Sibiu a căror valabilitate expiră în perioada de urgență declarată își prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgență.

Astfel, cetățenii nu mai sunt nevoiți să vină la Primărie să înnoiască următoarele documente în perioada stării de urgență, ci pot face acest lucru după ce încetează starea de urgență:

Emise de Serviciul Juridic Contencios și Registru Agricol

  • Atestat de producător
  • Carnet de comerciant

Emise de Direcția tehnică

  • Aviz tehnic
  • Aviz de săpătură
  • Aviz de închidere a străzii

Emise de Serviciul de autorizare și control

  • Acord de funcționare
  • Autorizație privind desfășurarea activității de alimentație publică
  • Autorizație pentru taxi și vizarea acesteia
  • Copie conformă pentru executarea serviciului de închiriere
  • Autorizație dispecerat taxi și vizarea acesteia
  • Autorizație pentru transportul public local și copii conforme ale acesteia
  • Licență de traseu

 

Emise de Direcția amenajarea teritoriului și urbanism

  • Autorizații de construire / desființare
  • Certificatul de urbanism;
  • Avizul de oportunitate care este valabil în perioada certificatului de urbanism;
  • Avizul Arhitectului Șef (Aviz CTATU)  care este valabil în perioada certificatului de urbanism;

 Emise de Direcția Fiscală Locală Sibiu

  • Certificatul fiscal

 Emise de Serviciul public pentru administrarea Cimitirului Municipal

  • Adeverință – copie drept mormânt

 

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*