Comunicat de presă E.ON Energie România

E.ON Energie raspunde, după ce sibienii au reclamat faptul că stau la cozi, în frig, chiar și mai mult de o oră, în fața punctului de lucru din Sibiu, de pe strada M. Kogălniceanu:

Ca urmare a articolului publicat în 2 februarie 2022 pe site-ul Mesagerul de Sibiu, cu titlul „Sibienii îngheață la cozi în fața singurului punct de lucru E.On”, compania E.ON Energie România vă pune la dispoziție următoarele informații:

Din dorința de a ne proteja clienții și angajații, în actualul context epidemiologic, accesul în Centrul de Relații Clienți din municipiul Sibiu este limitat, avându-se în vedere respectarea măsurilor de distanțare fizică.

Ca alternative pentru deplasarea la magazinul companiei, E.ON Energie România pune la dispoziția clienților următoarele canale de comunicare:

formular disponibil pe www.eon.ro;

  • cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
  • telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
  • SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro.

Compania regretă incovenientele cu care se confruntă clienții în contextul actual și îi asigură că lucrează la capacitate maximă pentru a răspunde în cel mai scurt timp cu putință problemelor pe care aceștia le semnalează.

 

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*