Primăria Sibiu primește cereri pentru comercializare de produse specifice sărbătorilor de iarnă

Primăria Sibiu a stabilit perioada de comercializare pe domeniul public a produselor specifice sărbătorii de Sfântul Nicolae în perioada 3-6 decembrie, iar pentru Crăciun între 17-27 decembrie.

Și pentru sărbătorile de iarnă se menține procedura de comercializare a produselor inițiată cu ocazia sărbătorilor din martie și anume, amplasarea standurilor atât în centru, cât și în cartierele orașului. Măsura este menită să asigure normele de siguranță sanitară, dar și să aducă aceste produse mai aproape de sibieni, fără a mai fi nevoie ca aceștia să se deplaseze până în centrul orașului pentru achiziționarea lor.

În acest sens au fost aprobate 42 de locații, după cum urmează:

În zona pietonală din centru – 20 de standuri pe str. Nicolae Bălcescu (tronsonul Farmacia 24 – Str. Al. P. Ilarian)

În zona centrală – 4 standuri (în Piața Unirii, în fața magazinului Dumbrava)

În cartiere – 18 locații , câte două standuri în fiecare din zonele: V. Aaron, B-dul M. Viteazu, Cireșica, V. Aurie, Ștrand, Turnișor, Terezian, Piața 1 Decembrie 1918, Calea Gușteriței.

Cererile se primesc de către Serviciul de Administrare a Domeniului Public din Piața Mică nr. 22, pe bază de programare online. În perioada 26 (ora 13.00) – 29 noiembrie se fac programările online pentru prezentarea la ghișeu pentru comercializarea produselor de Sfântul Nicolae, iar între 7 (de la ora 9.00) – 10 decembrie pentru sărbătoarea Crăciunului. Cei interesați trebuie să se programeze online, pe site-ul instituției Primăriei Sibiu – sibiu.ro, la secțiunea Programări online, urmând link-ul:

https://extranet.sibiu.ro/DomeniulPublicGeneral/Programare.aspx.

Depunerea documentelor.

La data la care s-au programat la ghișeu, comercianți se vor prezenta cu copii după cartea de identitate, certificat de producător sau certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului.

Fiecare societate comercială, persoană fizică autorizată, întreprindere familială sau întreprindere individuală va putea solicita spre avizare un singur amplasament, o măsură adoptată în fiecare an pentru a facilita accesul a cât mai mulți operatori economici. Avizele se vor elibera în ordinea depunerii cererii, pentru un stand format din masă și pavilion de 3*3m, de culoare alb, gri, crem sau bej.

Reamintim că accesul persoanelor în incintă este permis doar persoanelor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, celor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT- PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 48 de ore și celor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*