Program special de lucru cu publicul la serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Sibiu, cu ocazia celui de-al doilea tur de scrutin pentru alegerea Președintelui României, organizat în data de 24 noiembrie 2019

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, instituţie publică de interes judeţean organizată în subordinea Consiliului Judeţean Sibiu, aduce la cunoștința cetățenilor județului Sibiu faptul că, în scopul asigurării cadrului necesar derulării în condiţii optime a procesului electoral pentru alegerea Președintelui României, mai precis a celui de-al doilea tur de scrutin organizat în data de 24.11.2019, dar şi pentru a veni în sprijinul alegătorilor ale căror acte de identitate au termenul de valabilitate expirat, instituția, precum şi cele 19 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale municipiilor, oraşelor şi comunelor – Axente Sever, Dârlos, Laslea, Orlat, Slimnic, Șelimbăr, Şura Mică și Turnu Roşu, operaționale la nivelul judeţului Sibiu, şi-au stabilit un program special de lucru pentru primiri/eliberări documente, atât în ziua premergătoare, cât şi în ziua desfăşurării alegerilor.

În weekend-ul 9-10 noiembrie, la nivelul județului Sibiu au fost eliberate 613 cărți de identitate (189 în cursul zilei de sâmbătă, 9 noiembrie, și 424 în cursul zilei de duminică). La sediul DJEP Sibiu de pe strada Câmpului nr. 14 s-au înregistrat un număr de 14 solicitări de eliberare a cărții de identitate (3 sâmbătă, 9 noiembrie, și 11 duminică, 10 noiembrie), restul solicitărilor înregistrându-se la cele 19 servicii comunitare publice locale de evidență a persoanelor aflate în coordonarea metodologică a Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Sibiu. De asemenea, au mai fost eliberate 21 de cărți de identitate provizorii (7 sâmbătă, 9 noiembrie, și 14 în cursul zilei de duminică, 10 noiembrie).

Prin urmare, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu şi serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor a căror activitate este coordonată metodologic de instituţia noastră, vor desfășura activități de relații cu publicul, asfel:

§  sâmbătă, 23 noiembrie 2019, între orele 08:00 – 16:00, cele 19 servicii locale vor primi și soluționa cereri pentru eliberarea actului de identitate, cu preponderență, cele ca urmare a expirării actului de identitate deținut, concomitent cu înmânarea actelor de identitate produse în perioada anterioară;

§  duminică, 24 noiembrie 2019, între orele 07:00 – 14:00, cele 19 servicii locale vor primi și soluționa cereri pentru eliberarea actului de identitate, cu preponderență, cele ca urmare a expirării actului de identitate deținut, concomitent cu înmânarea actelor de identitate produse în perioada anterioară. În intervalul orar 14:00 – 21:00, se vor înmâna actele de identitate solicitanților lor, fără a se mai putea depune cereri pentru eliberarea de noi cărți de identitate, în cazul serviciilor de profil aflate la distanță considerabilă de municipiul reședință de județ;

§  în considerarea competenței teritoriale pe linie de evidență a persoanelor, în scopul asigurării premiselor necesare astfel încât orice cetățean al județului Sibiu, indiferent de domiciliul acestuia, să poată solicita/obține un nou act de identitate pentru exercitarea dreptului de vot prevăzut de Constituția României, la nivelul D.J.E.P. Sibiu, cu sediul în mun. Sibiu, str. Câmpului, nr. 14, în ziua de duminică, în intervalul orar 14:00 – 19:00, se pot depune cereri pentru eliberarea actului de identitate, urmând ca, până la încheierea activității, respectiv ora 21:00, să fie eliberate toate actele de identitate personalizate titularilor acestora.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*