Sibienii îngheață la cozi în fața singurului punct de lucru E.On

”Bătaie de joc pe bani mulți! ”. Asta exclamă zecile de sibieni care îngheață ore în șir la coadă în fața singurului punct de lucru pe care societatea E.ON îl mai are în municipiul Sibiu, pe strada M. Kogălniceanu. Deși există o sală de așteptare în interior, oamenii nu sunt lăsați să intre să se încălzească, iar timpul de așteptare depășește uneori și o oră și jumătate, două. La coadă stau și femei cu copii și bătrâni care nu știu cum să își facă programările online.

”E adevărată bătaie de joc. Eu stau aici de mai bine de 90 de minute, și mai am de așteptat. Au prioritate cei cu programare, ceea ce mi se pare normal. Doar că nu toți am știut că trebuie să ne facem programare. Sunt foarte mulți bătrâni care nici nu știu să intre pe internet să își facă programare. Și vin săracii aici să își resolve problemele, deoarece nu au unde. Dacă suni, te pasează de la un robot la altul zeci de minute. Nu ai cum să îți rezolvi problemele sau nelămuririle. Nu înțeleg, dacă există o sală de așteptare în interior, de ce trebuie să stăm afară în frig să înghețăm în ultimul hal?”, exclamă revoltată doamna M.T.

Sibienii spun că așa este zilnic în fața punctului de lucru, mai ales în ultima perioadă, de când oamenii au început să primescă facturi uriașe, pentru care nu găsesc explicație.

E.ON Energie a reacționat în urma publicării articolului și a făcut următoarele precizări:

„Ca urmare a articolului publicat în 2 februarie 2022 pe site-ul Mesagerul de Sibiu, cu titlul „Sibienii îngheață la cozi în fața singurului punct de lucru E.On”, compania E.ON Energie România vă pune la dispoziție următoarele informații:

Din dorința de a ne proteja clienții și angajații, în actualul context epidemiologic, accesul în Centrul de Relații Clienți din municipiul Sibiu este limitat, avându-se în vedere respectarea măsurilor de distanțare fizică.

Ca alternative pentru deplasarea la magazinul companiei, E.ON Energie România pune la dispoziția clienților următoarele canale de comunicare:

formular disponibil pe www.eon.ro;

  • cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
  • telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 08.00-20.00);
  • SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro.

Compania regretă incovenientele cu care se confruntă clienții în contextul actual și îi asigură că lucrează la capacitate maximă pentru a răspunde în cel mai scurt timp cu putință problemelor pe care aceștia le semnalează.“

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*