Tursib: Campania “Părerea Ta contează” avansează spre cel de-al şaselea chestionar

Raportul calitate/preţ al serviciilor oferite de transportul public din Sibiu a fost tema penultimului chestionar din Campania demarată de Tursib ȋn anul 2021.

Peste două sute de sibieni au răspuns ȋntrebărilor din acest chestionar. Analiza rezultatelor acestora o vom prezenta ȋntr-un comunicat ulterior, aşa cum am făcut ȋn cazul fiecărui chestionar din această campanie.

Pentru ultimul chestionar al seriei, vă propunem o temă mai atipică decât cele de până acum. Dacă primele cinci chestionare se refereau la serviciile de transport public şi la percepţia utilizatorilor acestora, de această dată vă invităm să ne oferiţi părerea dumneavoastră despre atitudinea celorlalţi călători şi despre cât de civilizat este ȋn general comportamentul ȋn mijloacele de transport public.

Codurile QR de pe care puteţi accesa chestionarul le puteţi găsi ca şi până acum ȋn autobuze, ȋn staţiile de autobuz, pe site-ul sau pe pagina de Facebook a Tursib.

Vă mulţumim tuturor celor care aţi răspuns chestionarelor publicate până acum şi aşteptăm părerea dumneavoastră şi ȋn cazul acestui nou set de ȋntrebări.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*