METRO Cash & Carry România nu are nicio legătură cu campania promovată prin SMS

 

București, 7 ianuarie 2013 –  METRO Cash & Carry România atenţionează clienţii săi că numele METRO este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.

Mai mulţi utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţaţi că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens.

 

„METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale”, au declarat reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.

 

 

METRO Cash&Carry România recomandă persoanelor care au primit astfel de mesaje sau apeluri telefonice în numele companiei METRO Cash & Carry, prin care sunt anunţaţi că au câştigat premii substanţiale ce presupun efectuarea unor plăţi pentru a fi ridicate, să nu le răspundă şi să nu furnizeze informaţii cu caracter personal.

Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile competente în vederea soluţionării acestei situaţii.

Informaţii despre promoţiile desfăşurate de compania METRO Cash&Carry România sunt puse la dispoziţia clienţilor profesionişti prin intermediul revistei METRO,  site-ului www.metro.ro, cât şi în toate centrele de distribuţie ale reţelei.

 

 

 

METRO Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu aproximativ 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în 2011. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2011, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează 2.200 de locaţii în 32 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 

 

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Piteşti şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

 

 

 

 

Adina Tîmplaru

Head of Corporate Communications

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*