Programări online pentru depunerea documentelor la Serviciul de Evidență a Persoanei

Primăria Sibiu ia măsuri pentru eficientizarea activității Serviciului de Evidență a Persoanei, de la care sibienii obțin actele de identitate. Scopul acestora este eliminarea aglomerației de la ghișee.

De astăzi, 2 aprilie, pe site-ul www.sibiu.ro este disponibilă o aplicație pentru programarea online la ghișeu în vederea depunerii actelor: https://extranet.sibiu.ro/evidentapersoanelor/. Prin această metodă, programările se pot face cu 3 luni înainte.

Programarea online se face prin completarea următoarelor date pe un formular electronic:

  • data și ora pentru care doriți programarea – veți selecta de pe un calendar data dorită și ora respectivă care vor fi afișate doar dacă sunt disponibile; programările se fac din 10 în 10 minute
  • nume, prenume și CNP
  • telefon și email

După confirmarea rezervării, solicitantul va primi un email cu un cod de acces pe care îl poate utiliza în aplicație pentru a consulta detaliile, pentru a anula sau a reprograma.

Tipurile de documente pentru care se pot face programări online:

  • eliberarea primului act de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani,
  • eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării pierderii/furtului/distrugerii/dereriorării celui anterior sau ca urmare a schimbării domiciliului, numelui/prenumelui, a denumirii străzilor/renumerotării imobilelor:
  • înscrierea mențiunii de stabilire a reședintei pe actul de identitate (flotant)
  • eliberarea unei cărți de identitate provizorii în cazul persoanelor domiciliate în străinătate care locuiesc temporar în România

Persoanele programate online vor depune actele la ghișeul nr. 1 din sediul de pe bulevardul Victoriei, nr. 1-3.

Această nouă metodă nu elimină posibilitatea prezentării direct la ghișeu și obținerii unui bon de ordine de la aparatul amplasat în zona ghișeelor. Persoanele care utilizează această metodă vor depune documentele la celelalte ghișee disponibile.

Tot de astăzi, programul de preluare a documentelor de către acest serviciu se prelungește lunea și marțea cu încă două ore. Programul actualizat este următorul:

În scurt timp, aplicația electronică se va extinde, pentru a permite programarea online și pentru înregistrarea nașterilor, transcrierea certificatelor de naștere, schimbarea numelui pe cale administrativă, stabilirea filiației sau rectificarea actelor de stare civilă, mai anunță reprezentanții Serviciului Comunicare, Relații Externe și Marketing din cadrul Primăriei Sibiu.

Participă la discuție!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*