Cum arătau anvelopele mașinii care a provocat accidentul de ieri seară de pe A1

DRDP Brașov a făcut publică o fotografie cu unul dintre pneurile față ale autoturismului care a provocat accidentul de aseară de pe A1 dintre Sibiu și Boița.

Din fotografie se poate vedea că este un cauciuc de vară destul de uzat.

„Așa arăta cauciucul mașinii care a provocat accidentul de aseară de pe autostrada A1, între Sibiu și Boița!

Din păcate accidentul în lanț a provocat și o victimă, după ce unul dintre șoferi a căzut de pe pasaj, în timp ce a încercat să se refugieze din calea mașinilor care circulau cu mare viteză.

Accidentul s-a produs în condiții de ploaie înghețată care estre foarte greu de combătut pentru că gheața acoperă imediat orice material antiderapant. Cele 8 utilaje din cadrul CIC Boița au acționat cu materiale antiderapante în continuu începând cu ora 18.45 (codul galben de ploaie înghețată fiind emis ulterior, în jurul orei 19), imediat după ce a început ploaia, cu treceri o dată la 30 – 40 de minute pe întregul sector dintre Mohu și Boița.

În paralel, pe toate panourile de afișaj de pe întregul sector de autostradă au fost afișate mesaje de avertizare cu privire la carosabil alunecos și restricție de viteză la 60 km/h. Unul dintre panourile acestea fiind amplasat la doar 1,3 km înainte de zona în care s-a întâmplat accidentul.

Circulația a fost reluată după aproximativ 6 ore, doar după ce ne-am asigurat că nu mai există pericol de alunecare pe șosea.

Le atragem atenția șoferilor să se conformeze recomandărilor afișate pe panourile de avertizare pentru că acestea au scopul de a le proteja viața.

De asemenea, recomandăm celor care sunt implicați în accidente ca, după ce anunță autoritățile, să se retragă pe banda de urgență sau să rămână în mașini pentru a nu se expune pericolelor de pe autostrăzi” au transmis reprezentanții DRDP Brașov.

Mai multe amănunte despre accidentul de pe A1 din zona Tălmaciu găsiți AICI.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*